جزییات ربودن مرد جوان توسط ۲ شرور خطرناک اعترافات تکان دهنده مردی که پسرش را به قتل رساند مجازات قانونی پرداخت نکردن شارژ ساختمان چیست؟ آیا رسانه‌های اجتماعی نوجوانان را افسرده می‌کند؟ دستگیری اعضای باند جعل و فروش مدارک تحصیلی دانشگاه آزاد سرقت‌ میلیاردی باند زنان سارق با نوشیدنی بیهوشی در مشهد! لوازم آرایش فاسد شده چه آسیبی به پوست ما می‌زند؟ + جزئیات سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی اعلام شد ۵ توصیه راهگشا برای کسانی‌ که در آزمایشات پزشکی، دچار اضطراب می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش چهار تا هفت‌درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۲ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند + فیلم مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم ترفندهای شستشوی خودرو با کمترین آب و صرف زمان محدود یک هشدار مهم به زنان گیاهخوار راه‌اندازی «دادگاه صلح» در خراسان رضوی پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها (۷ تیر ۱۴۰۳) اجرای نظم و عدالت بدون همکاری دو نهاد وکالت و قضاوت قابل‌تصور نیست
سرخط خبرها

ویدئو | بهشتی: جاری شدن فاضلاب در کشف‌رود بر اثر سهل‌انگاری بسیاری از دستگاه‌هاست

  • کد خبر: ۲۱۵۷۶۲
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
ویدئو | بهشتی: جاری شدن فاضلاب در کشف‌رود بر اثر سهل‌انگاری بسیاری از دستگاه‌هاست
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، در اولین تور رسانه‌ای خراسان رضوی گفت: جاری شدن فاضلاب در کشف‌رود بر اثر سهل‌انگاری بسیاری از دستگاه‌هاست.

به گزارش شهرآرانیوز، فرزاد بهشتی توندری امروز، ۱۶ اسفندماه، در نشست خبری که با اصحاب رسانه در دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۷ مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امروز بر اثر سهل‌انگاری بسیاری از دستگاه‌ها شاهد جاری شدن فاضلاب در این رود هستیم، در نتیجه امروز اراضی که به صورت دیم کاشته می‌شده، از طریق فاضلاب‌ها آبیاری می‌شود. اقداماتی انجام شده، اما راهکار و خروجی نهایی جمع شدن فاصلاب جاری در کشف‌رود است.

وی افزود: سرمایه‌گذاران متعددی به نحو بد سرمایه‌گذاری کردند که مهم‌ترین خروجی آن‌ها آب‌وفاضلاب است؛ امروز پنج تصفیه‌خانه اورهال نیاز داریم، اما در ۶ سال گذشته هیچ تصفیه‌خانه‌ای به بهره‌برداری نرسیده، در نتیجه با این وضعیت فاضلاب در کشف‌رود جاری خواهد بود و اقدامات سلبی خروجی موثر و نهایی خود را نخواهد داشت. مطالبات متعددی مطرح شده و شرکت آب‌وفاضلاب متولی اصلی است. ساخت سه تصفیه‌خانه توسط شرکت آب‌وفاضلاب در دستور کار قرار گرفته که باید سریع‌تر به مدار برسد.

سرپرست ناحیه ۷ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ادامه داد: سرمایه‌گذار دوم شرکت شهرک‌های صنعتی است. سمی‌ترین فاضلاب مربوط به چرمشهر است که شرکت شهرک‌ها باید تصفیه‌خانه‌ای بسازد. تصفیه‌خانه چرمشهر به مدار وارد شده، اما علاوه بر آن به فاضلاب سپتاژ نیز نیاز است. شهرداری تعهد داده بود تا این تصفیه‌خانه را افتتاح کند، اما متاسفانه هنوز افتتاح نشده است. اگر مجموع این تصفیه‌خانه‌ها را داشته باشیم معضلی به نام کشف‌رود نخواهیم داشت. پیگیری‌ها اتفاق افتاده و پرونده‌های کیفری نیز در سال‌های گذشته تشکیل شده که در حال رسیدگی هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->